loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 401 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرمین به نام چی شد صدا قطع شد

Armin 2AFM - Chi Shod Seda Ghat Shod{iranianmusic98}

 آرمین 2AFM

MP3 320 دانلود آهنگ با کيفيت

 

لینک مستقیم

Armin 2AFM - Chi Shod Seda Ghat Shod{iranianmusic98}

دانلود آهنگ

 

 

دانلود موزیک ویدیو

 

دانلود آهنگ

 

اگه پست مورد نظر موزیک ویدیو باشد در این مکان پخش آنلاین قرار خواهد گرفت

 

MP3 320 دانلود آهنگ با کيفيت

 

با لینک کمکی

 

Armin 2AFM - Chi Shod Seda Ghat Shod{iranianmusic98}

 

دانلود آهنگ با لینک غیر مستقیم

 

دانلود آهنگ

 

Armin 2AFM - Chi Shod Seda Ghat Shod{iranianmusic98}

 

دانلود آهنگ با لینک غیر مستقیم

 

دانلود آهنگ

 

در صورتی که لینک اصلی کار نکرد از لینک کمکی فایل مورد نظر رو دانلود کنید

 

MP3 128 دانلود آهنگ با کیفیت

 

دانلود آهنگ

 

OGG 64 دانلود آهنگ با کیفیت

 

Armin 2AFM - Chi Shod Seda Ghat Shod{iranianmusic98}

دانلود آهنگ

 

 

: متن ترانه متن ترانه

کاش تو روم یکم حس خجالت داشتی
از اولش باهام صداقت داشتی
چی شد تا حرف از صداقت شد
 یهو صدات قطع شد تو با من گرم بودی
دستات چرا سرد شد
چند وقته خدارو شکر بهترم
ولی بازم نمیشه از تو بگذرم
هنوزم قفلم روت هر چند
حضورت همه جا باعث افت م بود
خدا میدونه که کجا الان پلاسی
ممکنه
با هر ادمی هر ان بلاسی
ولی من چی یه خونه نشینم
ممکنه ساکت مدت ها یه گوشه بشینم
چرا چون هنوزم هستم تو شک کارت
ولی خب تو خداروشکر خوبه حالت
خوبه بگو کنارش مستی یا خوابی
لباس براش چی پوشیدی رسمی یا عادی
بزار همه چی رو من رو راست
بگم بهت
تو یه تیمی میخای که بهت هی پاس بدن
اینو بدون که دیگه برام مهم نیستی
حالا برو با هر کی میخای لاس بزن هی
برو که هیچی بین ما نیس اصلا
زندگیم با تو پاچید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی گذاشتی خالی دستم
دیگه برو چون نمیخوام اصلانشم
تو رو نباید حتی از اولشم
به تو دل میباختم
چون دوس نداشتم
به دست تو یا کسای دیگه مسخره شم
تو غرق خوشی
من از سر شب اصلا خوابم نمیبره اصلانشم
انقدر قرص و دری وری باهم میخورم
که شاید استرسام کمتر بشن
چون خودم با یارو دیدمت
به حرفات شک کنم یا بوی پیرهنت
که غرقه عطر مردونه س
هیف که خوردم
از تو من رودست
پس برو گمشو تف به ذاتت
اینا همه کمبود عقده هاته
جازدی خوبیامو با بدی
جواب دادی میمردی به همه پا ندی

برو که هیچی بین ما نیس اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی گذاشتی خالی دستم

هنوزم اخلاقای بدت رو باز داریشون
کصاقط کاریاتو میکنی ماس مالیشون
این یارو کیه همش بهت زنگ میزنه
نکنه رابطه ی کاری داری باز با ایشون
خدایی بگو یعنی انقدر خجالت داشت
حالا دوس پسرت یکمی کسالت داشت
مگه چیکار کرده بود این مدلی
این کارا رو کردی توی کصافط باهاش
من هنوز همون ادمم هنوزم تخسم
واسه هر چیزت الکی هی بغضم
نمیترکه تو بودی دلیل افت م
پس دیگه از ما بکش بیرون لدفا
چون دیگه همه جوره تو رو تست کردم
تو این شرایطم نبودت رو حس کردم
بگو ببینم خب تو الان کجایی
که از غم نبودت یه گوشه کز کردم

برو که هیچی بین ما نیس اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی گذاشتی خالی دستم

 

 

 

 

در صورتی که لینک مورد نظر کار نکرد می تونید در همان پست در قسمت نظرات بیان کنید تا در اسرع وقت درست شود


توضحاتی درباره دانلود فایل های صوتی از سایت ایرانیان موزیک 98

سایت ایرانیان موزیک 98 در نظر داره که کاربرانی که به این سایت مراجعه میکنند دست خالی از این سایت تشریف نبرند و ما رو در روزهای آتی هم به ما سر بزنند

برای راحتی کاربران سایت ایرانیان موزیک 98 ما فایل های صوتی رو در 2 سرور آپلود میکنیم تا اگر روزی یکی از این سرور ها دچار مشکل بشه از سرور دیگر به راحتی فایل صوتی مورد نظر خود رو دانلود کند

لینک ها از این قراره :

دانلود با لینک مستقیم : از این لینک می تونید به راحتی دانلود کنید اما بعضی مواقع این لینک مستقیم ها به طور موقعتی دچار مشکل میشه و شخصی نمی تونه فایل خود دانلود کنه مشکل از قبیل (قطع شدن سرور مورد نظر - دانلود زیاد آن فایل - اختلال اینترنت از قبیل هک و قطع شدن سایت آپلود سنتر ) دانلود به این صورت محدودت زمانی نداره و می تواید هر زمانی دانلود کنید

دانلود با لینک کمکی : این بخش به این خاظر قرار دادیم که مواقعی که لینک مستقیم کار نکرد بتوانید از این لینک فایل مورد نظر خود رو دانلود کنید این لینک همیشه فعال هستش اما مواقعی می شود که این بخش هم غیرفعال باشد در صورتی که غیرفعال باشد شما می توانید در همان پستی که لینک کمکی غیرفعال هست اعلام کنید تا در اسرع وقت آن رو درستش کنیم

توضحی درباره دانلود موزیک ویدیو : ما در سایت خود هم فایل های صوتی قرار میدم هم فایل های ویدیوی :

برای اینکه شما بتوانید فایل ویدیوی خود رو دانلود کنید یک بخشی رو ایجاد کزدیم که می تونید از آن مکان دانلود کنید که همان :دانلود موزیک ویدیو می باشد

تذکر : تمامی فایل های دانلود موزیک ویدیو به صورت لینک کمکی می باشد

اما طریقه دانلود از سرور های کمکی (دانلود با لینک کمکی) طبق تصاویر زیر جلو برین

 

طریق دانلود آهنگ به صورت غیر مستقیم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟