loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 146 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید عرب به نام عشق مردم

Saeed Arab - Eshghe Mardom{iranianmusic98}

دانلود آهنگ جدید سعید عرب به نام عشق مردم

غیرمستقیم

غیرمستقیم

لینک مستقیم

MP3دانلود با کیفیت 320

       
   

لینک مستقیم

OGG64 دانلود با کیفیت

       

پخش آنلاین موزیک

Saeed Arab - Eshghe Mardom{iranianmusic98}



 

: متن ترانه متن ترانه

گاهی وقت ها واسه عشق مردمت
هر عذابی رو به جونت میخری
واسه بغض سرتو بالا بگیر
وقتی پرچمت رو بالا می بری
من شکستتم به جونم میخرم
این که می جنگی برای من بسه
وقتی اسم سرزمینم پشتته
حتی پیراهنتم مقدسه
برو بالا تر همه ببیننت
حق ما بالا تر از این قصه هاست
برو بالا تر ببینن اینو که
جایگاه سرزمین من کجاست

 

 ♫♫♫

این ستاره های زمین من
اهل آسمونن اما خاکین
برو بالا تر جهان باور کنه
بچه های سرزمین من کین
پا تو که می ذاری تو میدون ببین
مردمت برای تو چه می کنن
این همون مردمین که عمریه
از نبردن تو گریه می کنن

برو بالا تر همه ببیننت حق
ما بالا تر از این قصه هاست
برو بالا تر ببینن اینو که
جایگاه سرزمین من کجاست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟