loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 223 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مریم حیدرزاده و روناک به نام صبحونه ی تو

Maryam Heydarzadeh - Sobhooneye To (Ft Ronak

مریم حیدرزاده و روناک به نام صبحونه ی تو

غیرمستقیم

غیرمستقیم

لینک مستقیم

MP3دانلود با کیفیت 320

غیرمستقیم

غیرمستقیم

لینک مستقیم

MP3دانلود با کیفیت 120

غیرمستقیم

غیرمستقیم

لینک مستقیم

OGG64 دانلود با کیفیت

غیرمستقیم

غیرمستقیم

لینک مستقیم

دانلود موزیک ویدیو

پخش آنلاین موزیک

Maryam Heydarzadeh - Sobhooneye To (Ft Ronak



 

: متن ترانه متن ترانه

صبحونه ی تو روی میز
با دوتا چای یخ زده
من میچینم بزار بگن
رفتن تو صدرصده
صبحونه ی تو روی میز
فردا بازم همینجوری
زندگیمون چقدر شده
شبیه فیلم سنتوری..

 

صبحونه ی تو روی میز
با دوتا چای یخ زده
من میچینم بزار بگن
رفتن تو صدرصده
صبحونه ی تو روی میز
کدوم عسل یه جام زهر
معنی نداره زندگی
وقتی تو با من باشی قهر
صبحونه ی ما روی میز
منم که لب نمیزنم
بازم مثل چند ماه قبل
هر روز یجوری میشکنم

چیدن اون برام شده
یه عادت همیشگی
عادت که نه یه فصلی از
تلخی درد زندگی

 ♫♫♫

صبحونه ی تو روی میز
فردا بازم همینجوری
زندگیمون چقدر شده
شبیه فیلم سنتوری
هر روز با کلی آرزو
باز چایی رو دم میکنم
فرداش ولی با کلی بغض
میزمونو جمع میکنم
باز با خودم میگم شاید
شاید تا فردا اومدی
صداهارو کم میکنم
تا بشنوم زنگو زدی

چیدن اون برام شده
یه عادت همیشگی
عادت که نه یه فصلی از
تلخی درد زندگی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟