loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 244 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام احساس آواره

Saman Jalili - Ehsase Avareh{iranianmusic98}

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام احساس آواره

       

غیرمستقیم

 

لینک مستقیم

MP3دانلود با کیفیت 120

   

لینک مستقیم

OGG64 دانلود با کیفیت

       

پخش آنلاین موزیک

Saman Jalili - Ehsase Avareh{iranianmusic98}


منو یادت میاد یا نه
من از دیروز تو میام
یه مشت احساس ِ آواره
هنوز جا مونده تو دنیام
نبر بی راهه ذهنت رو
منم یادی که پرپر شد
منو می شناسه عقلی که
یکم کم حافظه تر شد

 

بگیر بالا سرت رو تا
ببینی چی ازم مونده
تو این مدت چه آتیشی
منو اینجوری سوزونده
چرا چشماتو می بندی
روی تصمیم دیروزت
من منم من مرد رویاهات
که شد اینجوری پا سوزت
که شد اینجوری پا سوزت..

♫♫♫

میذاری این عشقو بازی تا
نشه تو حقمون اجهاف
یکی که بی طرف باشه
نذاره پاشو رو انصاف
تو و دستای بی رحمت
منو دنیای مجروهم
جای سالم اگه دیدی
بزن من کوه اندوهم

بگیر بالا سرت رو تا
ببینی چی ازم مونده
تو این مدت چه آتیشی
منو اینجوری سوزونده
چرا چشماتو می بندی
روی تصمیم دیروزت
من منم من مرد رویاهات
که شد اینجوری پا سوزت
که شد اینجوری پا سوزت..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟