loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 210 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

Download New Music - Mehdi Yagmaei

آهنگ جدید مهدی یغمایی

دانلود موزیک با لینک مستقیم - کیفیت 320 MP3 

DOWNLOAD

دانلود موزیک با لینک مستقیم - کیفیت 128 MP3 

DOWNLOAD

...

متن آهنگ مهدی یغمایی

دلم میخواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

.

ازت میبینم عاشقم باشی

دارم گم میشم که تو پیدا شی

بمون با چشمات سر به زیرم کن

اگه آزادم تو اسیرم کن

دلم میخواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

.

حال این روزامو تو فقط میدونی

نگرانت میشم منو میترسونی

دل من دنبال دردسر میگرده

پای تا موندن میره برمیگرده

تک و تنها بودم تو نجاتم دادی

خیلی ممنونم که اتفاق افتادی

دل من تا هستی بی دلیل آشوبه

آشوبم باشه بی دلیل خوبه

دلم میخواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟