loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 159 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید از دانیال و محمد بزرگی به نام دلگرمی

شعر: علی کاشی / آهنگساز: نیما علامه / تنظیم: نیما علامه

Danial & Mohammad Bozorgi -- Delgarmi

دانیال و محمد بزرگی دلگرمی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم - کیفیت 128 MP3
 
 
 
شــعر:

آرامش من با تو تکمیله وقتی که خسته نمیشی تو زود از من

****************
خیالم راحته از اینکه میدونم دیگه با همیم نیستی تو دور از من

****************
دلگرمی یعنی همون حسی که من دارم تورو تنهات نمیزارم

****************
دوری با هم از هر سختی دلگرمی یعنی چشماتو دیدن

****************
با عشق تو خندیدن این همون که میگن اسمشه خوشبختی

****************
وقتی میمونی کنارم به یادم دارم بیشتر از قبل میفهمم تو رو دوست دارم

****************
وقتی میبینم شوق و ذوق تو چشماتو این یعنی دنیای من قشنگه فقط با تو

****************
میمونی کنارم به یادم دارم بیشتر از قبل میفهمم تو رو دوست دارم

****************
وقتی میبینم شوق و ذوق تو چشماتو این یعنی دنیای من قشنگه فقط با تو

****************
اگه باشی پیشم از غصه خالی میشم راه های تاریک با تو روشن میشه

****************
علاقه من نسبت به تو هر حالم میدونم داره از قبل ریشه

****************
دلگرمی یعنی همون حسی که من دارم تورو تنهات نمیزارم

****************
دوری با هم از هر سختی دلگرمی یعنی چشماتو دیدن

****************
با عشق تو خندیدن این همون که میگن اسمشه خوشبختی

****************
وقتی میمونی کنارم به یادم دارم بیشتر از قبل میفهمم تو رو دوست دارم

****************
وقتی میبینم شوق و ذوق تو چشماتو این یعنی دنیای من قشنگه فقط با تو

****************
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟