loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 390 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید  بسیار زیباینریمان به نام وقتی تو نیستی

Nariman-Vaghti-To-Nisti

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی


 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم - کیفیت 128 MP3

لینک مستقیم

لینک غیرمستقیم اولین سرور

لینک غیر مستقیم دومین سرور

دانلود ها به این صورت می باشد که :اگر روزی مشکلی برای هاست سایت ایرانیان موزیک 98 مشکلی پیش امد شما می توانید از لینک های بعدی فایل مورد نظر رو دانلود فرماید

پخش انلاین


 

 

 

>>> متن ترانه <<<

وقتی تو نیستی با همه قهرم
انگشت نمای مردم شهرم
وقتی تو نیستی من کوه دردم
چی بود گناهم بگو چه کردم
♫♫♫♫♫♫
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی
♫♫♫♫♫♫
وقتی تو نیستی دلشوره دارم
دلم میگیره اشک میشه کارم
میزنم بی تو از خونه بیرون
یادت میفتم باز زیر بارون
♫♫♫♫♫♫
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟