loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 122 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مائد به نام شب رویایی

Maeed -- Shabe Rotaei

دانلود آهنگ مائد به نام شب رویایی

دانلود  آهنگ با لینک مستقیم - کیفیت 320 MP3

DOWNLOAD

دانلود  آهنگ با لینک مستقیم - کیفیت 128 MP3

DOWNLOAD

متن آهنگ جدید مائد به نام شب رویایی
رابطه مون خوبه
قلبمون آرومه
زندگیمون شاده
نوبتی هم باشه
ایندفعه دنیا تو
دست ما افتاده
هیچکی نمی تونه
بگیره یک لحظه
حال خوش مارو
هیچی نمی تونه
بهم بریزه این
شادی زیبا رو
♫♫♫♫♫♫
عشق من با تو همیشه خوشحالم
عشق من توی دلم تو رو دارم
عشق من تو رو تنها نمیزارم
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید مائد به نام شب رویایی
♫♫♫♫♫♫
این شب رویایی
این همه زیبایی
ایندفعه مال ماست
وقتی تو همرامی
زندگیمون خوبه
زندگیمون زیباست
شادی و آرامش
فقط کنار تو
مال منه انگار
برای خوشبختی
نوبتی هم باشه
نوبت ماست این بار
♫♫♫♫♫♫
عشق من با تو همیشه خوشحالم
عشق من توی دلم تو رو دارم
عشق من تو رو تنها نمیزارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟