loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 144 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید از احمدرضا شهریاری به نام بی خداحافظ

شعر: احمد رضا شهریاری / آهنگساز: احمد رضا شهریاری / تنظیم: احمدرضا شهریاری

Ahmad Reza -- Shahriyari

احمدرضا شهریاری بی خداحافظ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم - کیفیت 128 MP3

DOWNLOAD

 

شعــر :

پر حرفی میدونم اینجوری ساکت نشو

**********
بزار خوب نگات کنم بی خداحافظ نرو

**********
دل به دریا میزدم من جلوت زانو زدم

**********
واسه موندنت تو این خونه قید دنیا رو زدم

*********
دل به دریا میزدم من جلوت زانو زدم

**********
واسه موندنت تو این خونه قید دنیا رو زدم

*********
واسه تنها شدن آماده نیستم

**********
ولی تو خودتو آماده کردی

**********
دلت میره ولی یادت میمونه

**********
یه روز میفهمی با دلم چه کردی

**********
واسه تنها شدن آماده نیستم

**********
ولی تو خودتو آماده کردی

**********
دلت میره ولی یادت میمونه

**********
یه روز میفهمی با دلم چه کردی

**********
سرتو بالا بگیر من که چیزی نمی گم

**********
فقط میخوام نگات کنم هی نگو راضی نمیشم

**********
من که حرفهامو زدم روبروت زانو زدم

**********
تو نمیشنیدی ولی من از غمت زار میزدم

**********
من که حرفهامو زدم روبروت زانو زدم

**********
تو نمیشنیدی ولی من از غمت زار میزدم

**********
واسه تنها شدن آماده نیستم

**********
ولی تو خودتو آماده کردی

**********
دلت میره ولی یادت میمونه

**********
یه روز میفهمی با دلم چه کردی

**********

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟