loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 247 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

سلام دارم به همه

از همه دوستانی که ما رو همراهی کردند در این مدت صمیمانه ازشون تشکر میکنم و امیدوارم در آینده به عالی براشون خدمت کنم

متاسفانه این سایت رو به دوستان خودم داداه بودم تا مدیریت کنند اما با کم کاری باعث شدن سایت رو یه کمی از بازدید بندازند اما سعی من بر این که بتونم در اینده و از امروز به طور مداوم در خدمت شما باشم

جدیترین اهنگها رو در اختیار شما دوستان گرامی قرار بدم

دستان فقط ازتون خواهش دارم که لینک های خراب رو پیدا کنید تا آنها رو به طور کامل اصلاح کنم سعی و تلاش من از این به بعد عالی خواهد بود اما شما هم مرا همراهی بفرماید تا سریع و آسان بتونم مدیریت کنم

 

متاسفانه سایت صد موزیک که راه اندازی کرده بودیم طراح آن نیمه کاره گذاشته و این باعث شد که از هر دوسایت بمان که کدومشو مدیریت کنم و این خیلی بد شد

اما تصمیم من بر این شد که  :روزانه با آهنگها خوب در خدمت شما باشم در سایت   ایرانیان موزیکال 98 

از کانال ایرانیان موزیکال 98 :فقط مطالب سایت و آهنگ هایدر خواستی

https://telegram.me/iranianmusic98

گروه ایرانیان موزیکال 98: چت و گذاشتن مطالب هرکسی

https://telegram.me/joinchat/Ch-B4AERGq0BDorxtuO8BA

من در خدمت همه شما هستم بنده هر شب در سایت و تلگرام آنلاین خواهم بود تا شما نظرات و پیشنهادها خودتون رو به من برسونین

موفق باشین

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟