loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 152 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن یاحقی به نام دلم برات تنگ شده

ترانه و موزیک : محسن یاحقی , تنظیم : بابک میرکریمی , میکس و مسترینگ : محمد فلاحی


محسن یاحقی Mohsen Yahaghi - Delam Barat Tang Shodeh

متن آهنگ محسن یاحقی به نام دلم برات تنگ شده :

از مسیر زندگی تو اگه پنهونم , اگه ظاهرا میخندم از درون داغونم

اگه روزگار من با گریه هم رنگ شده , اینا دردیست فقط دلم برات تنگ شده

اگه جای خالیت و رو عکسامون پر میکنم , اگه هر لحظه کنارم تو رو تصور میکنم

اگه بین دل و عقلم خیلی وقته جنگ شده , اینا دردیست فقط دلم برات تنگ شده

اگه بی نشونترینم توی شهر آدما , اگه از یاد تو رفته هرچی بوده بین ما

اگه تنهایی و غصه منو بی تو پیر کرد , اگه عشق موندگارت منو بی تقدیر کرد

من تحمل میکنم گله از هیچکس نیست , حقمه این همه درد و هنوزم بس نیست

ای خدا بگذر از اون که دلش از سنگ شده بود , بعد من فقط بهش بگو دلم برات تنگ شده بود

 

دانلود آهنگ با کيفيتMP3 320

لینک مستقیم

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کيفيتMP3 320

با لینک کمکی

دانلود آهنگ

در صورتی که لینک اصلی کار نکرد از لینک کمکی فایل مورد نظر رو دانلود کنید

دانلود آهنگ با کیفیتMP3 128

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیتOGG 64

دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟