loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 180 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسام حاجی عباسی به نام پا رو دلم نزار

پیانو : محمد پور جعفری

 

حسام حاجی عباسی Hesam Haji Abbasi - Pa Ro Delam Nazar

متن آهنگ حسام حاجی عباسی به نام پا رو دلم نزار:

تو رو می بخشمت این بار , تو رو می بخشمت صد بار

تو از چشمام نمی افتی , منو هر قدر بدی آزار

تو روم می بخشمت بازم , عزیز خوب و همراهم

منم که بی تو می سوزم , منم که بی تو میسازم

تو رو می بخشمت این بار , دیگه پا رو دلم نزار

نزار کم رنگ بشه در من , این عشق پاک بی تکرار

این عشق پاک. بی تکرار , تو رو می بخشمت عشقم

تو رو می بخشمت خوبم , تو هر لحظه تو رو می خوام

وجود غرق آشوبم وجود غرق آشوبم

چیکار کردی تو با من که , نمی تونم باهات بد شم

قبولت کردم اینجوری , نمیشه که ازت رد شم

ما از این عشق رویای بگو دست بر نمی داریم , من و تو در کنار هم یه دنیا خاطره داریم

 

دانلود آهنگ با کيفيتMP3 320

لینک مستقیم

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کيفيتMP3 320

با لینک کمکی

دانلود آهنگ

در صورتی که لینک اصلی کار نکرد از لینک کمکی فایل مورد نظر رو دانلود کنید

دانلود آهنگ با کیفیتMP3 128

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیتOGG 64

دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟