loading...
دانلود جدیدترین آهنگ های ترکی و فارسی و خارجی
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 99 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

کاربران عزیز از همه شما بنده خیلی شرمنده هستم و نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم که مرا در همراهی این سایت تنها نمی زاری و همیشه با افتخار در کنار بنده باقی میمانید

از همتون تشکر میکنم

اما این اتفاقاتی که در این ماه اتفاق افتاد این بود که فصل امتحانات بود و درس دانشگاهی من هم خیلی سخته و خوندن درس با قدرت خود خیلی درد آوره اما تلاش کردم که خوب باشم اما در عوض شما دوستاران موزیک رو تنها گذاشتم امیدوارم از دست من ناراحت نشده باشین اما یه چیز دیگه که می تونم بگم من متاسفانه به علت تنها بودن در مدریت سایت یه کمی وقت نمی تونم گیر بیارم به همین خاطر این طوری میشه که سایت آپدیت روزانه نباشه

اما خودم تصمیماتی گرفتم که ان شاه الاه هم جواب خواهد داد و امیدوارم شما دوستاران موزیکی از من حمایت لازم رو به عمل بیارید تا از این که هستم پیشرفت کنیم چه در سایت صد موزیک چه در سایت ایرانیان موزیک 98 هر  2 این سایت رو مدیریت خواهم کرد سایت ایرانیان موزیک 98 مخصوص آهنگ های اذری و سایت صد موزیک هم مخصوص آهنگ های فارسی

منتظر نظرات خوبتان هستیم

باز هم تشکر میکنم که تنها نگذاشتین منو

متشکر

مدیریت سایت : محمد

موفق و پیروز باشین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟